آموزش صریح ویژگی‌های منظورشناختی: بررسی تاثیر این نوع آموزش بر دانش ابزارهای بیان تردید در نگارش دانشگاهی

عبدالله سارانی؛ امرالله طلعتی باغ سیاهی

دوره 6، شماره 1 ، تیر 1396، ، صفحه 53-29

https://doi.org/10.22054/ilt.2017.8418

چکیده
  دیدگاه­های مربوط به بیان زبان تردید در نگارش متون دانشگاهی به عنوان بخش مهمی از ویژگی های منظورشناختی این نوع متون شناخته می­شود که به نظر می­رسد اکثر نویسندگان این نوع متن­ها با مشکلات قابل توجهی مواجه می­شوند. برخی از صاحب نظران، آموزش صریح را به عنوان رویکردی موثر در آگاه ساختن دانشجویان زبان نسبت به اهمیت این نوع ویژگی­ها ...  بیشتر